Alweer bijna 2 weken thuis

15 mei 2012 - Alphen, Nederland

Jullie hadden nog wat foto's tegoed bij mijn laatste verhaal, die staan er nu op (dan moet je alleen even terugklikken naar mijn vorige verhaal 'Ushuaia, Buenos Aires en (bijna) Alphen aan den Rijn'). Geniet er nog maar even van want het kan nog wel weer even duren voor ik weer op pad ga!

Ik vond het ontzettend leuk om op deze manier mijn reiservaringen met jullie te delen en zoveel reacties te krijgen. Als je in je eentje reist, wat voor mij nog steeds de leukste manier van reizen is, mis je dat 'delen' wel eens, en met deze verhalen en foto's is dat toch een beetje gelukt.

Ben inmiddels alweer bijna 2 weken thuis. Is ook wel weer heerlijk hoor en we gaan gewoon weer sparen voor de volgende korte of lange reis!

1. Dirk Boer:
    16 mei 2012
    Het zal wel weer even wennen zijn in ons bekrompen landje! Na alle wijdse landschappen en panorama's in Zuid-Amerika moet je hier welhaast claustrofobisch worden. Maar misschien is het ook wel weer knus. In ieder geval sterkte er mee en tot ziens.
  2. Jose:
    21 mei 2012
    Nou Marja, dat waren dan weer de laatste foto's terwijl je weer in levende lijve in de kamer naast me zit. Alweer o zo vertrouwd, wat gaat dat toch snel.....