Nog 11 dagen.....

2 oktober 2011 - Alphen, Nederland

Tja het is nu echt aftellen. Op 14 oktober om 10.00 uur vertrek ik naar Quito. Ik ga me daar eerst vol overgave op het Spaans storten. Gedurende 4 weken 4 uur per dag Spaanse les. Dat zou toch moeten resulteren in een aardig mondje Spaans, maar ja, niets is zeker.
Ik woon die weken (2 weken in Quito en 2 in Otavalo) bij een gastgezin dus reken maar dat dat helpt bij het leren van de taal en het leren kennen van het leven in Ecuador.
Ik heb er enorm veel zin in en ik vind het heel leuk om jullie zo op de hoogte te houden van mijn reis en mijn belevenissen.
Voor nu is er nog niet zoveel te melden behalve dat ik lekker bezig ben met voorbereiden en zorgen dat Jan en Marieke, die de komende maanden in mijn huisje komen en voor de poezendames gaan zorgen, zich hier thuis gaan voelen.
Wordt vervolgd....

1. paula:
    11 oktober 2011
    time is running....nog even....leuk je hier te kunnen volgen!
  2. marga Hoogenkamp:
    13 oktober 2011
    Dag Mar, de vogel was al gevlogen........................heb een leuke inspirerende tijd en natuurlijk genieten! Groet Marga
  3. Marianne:
    16 oktober 2011
    Hoi tante,
    Veilig aangekomen? Ben heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe je reis is verlopen.
    Liefs,
    Marianne